Facebook Pixel

Pogoji poslovanja

 


POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja so namenjeni opredelitvi prodajnih pogojev med prodajalcem in kupcem. Pogoji poslovanja spletne trgovine LEGEND WW (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo, predvsem Obligacijskim zakonikom ter Zakonom o varstvu potrošnikov. Pogoji poslovanja so objavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine in so vselej dostopni. Pogoji poslovanja so podvrženi spremembam, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Za posamezna naročila veljajo pogoji, ki so objavljeni v času oddaje naročila.


PRODAJALEC

Prodajalec je pravna oseba, ki prek spletne trgovine prodaja izdelke kupcu. 

Podatki prodajalca:
 

MI & VI, mednarodna trgovina in zastopanje d.o.o.

Ulica Angelce Hlebce 1A

4000 Kranj

Matična številka: 6059015000

Davčna številka: SI 83097007

E-pošta: legendwebsi@legendww.com

Telefon: 040 356 525

 

KUPEC

Kupec je vsaka oseba, fizična ali pravna, ki opravi nakup preko spletne trgovine na način kot je to določeno s Pogoji poslovanja. 


SPLOŠNO 

S Pogoji poslovanja se urejajo razmerja med prodajalcem in kupcem glede pogojev in načina naročila, cen izdelkov, pogojev in načina plačila, garancije in pogojev uporabe blaga, pogojev dostave in drugih podatkov ter glede odstopa od pogodbe.

Pogodba o prodaji med prodajalcem in kupcem se šteje za sklenjeno v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo oz. mu pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi prejema naročila.

Pogodba sklenjena na daljavo, bo shranjena znotraj družbe MI & VI d.o.o. ter bo dostopna potrošniku.

Nakup in dostava blaga je možno le na območju Republike Slovenije.

Z nakupom preko spletne trgovine se kupec strinja s Pogoji poslovanja ter potrjuje, da je le-te prebral in razumel. Pogoji poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe. Z nakupom kupec izjavlja, da je v sladu z zakonom starejši od 18 let ter, da mu ni odvzeta poslovna sposobnost. Kupec je dolžan podati popolne, točne in resnične podatke, ki so potrebni za obdelavo naročila.

Prodajalec si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila spremeni določbe Pogojev poslovanja, ponudbo izdelkov, cene izdelkov ter druge podatke in vsebino Spletne trgovine, zato jo je kupec dolžen prebrati ob vsakem nakupu.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala na napravah, ki omogočajo dostop do spletne trgovine ter podatkih na teh napravah ob obisku spletne trgovine v kolikor je ta nastala kod posledica protipravnih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov in drugih podobnih vzrokov za katere prodajalec ni odgovoren.

POGOJI NAKUPA

V obrazec za prijavo uporabnika je kupec dolžen vpisati popolne, točne in resnične osebne podatke.

Ponudba prodajalca je objavljena v spletni trgovini, ob vsakem izdelku so navedene njegove lastnosti in cena.

Izbira želenega izdelka se opravi s shranjevanjem izdelka v košarico s klikom na povezavo “V košarico”. V kolikor kupec naroči izdelek, ki je v času obdelave naročila že bil prodan bo prodajalec stopil v stik s kupcem ter se dogovoril o nadaljnjih  možnih korakih (vračilo plačanega zneska, kasnejša dobava blaga).

V košarici se nahajajo vsi izdelki, ki jih je kupec izbral za nakup, z njihovo ceno in skupnim zneskom nakupa.

PROMOCIJSKE KODE

Prodajalec lahko izvaja akcijsko prodajo s pomočjo promocijskih kod. Promocijske kode so določene kombinacije alfanumeričnih znakov, ki kupcu omogočajo uveljavljanje določenega popusta. V kolikor je določen minimalen znesek nakupa, tedaj se bo vrednost popusta upoštevala pri najdražjem izdelku v košarici.

NAČINI PLAČILA

Plačilo po povzetju – možnost plačila ob dostavi paketa katero izvaja naš pogodbeni partner DPD d.o.o.,

1. Plačilo po povzetju z gotovino - dostavni voznik ob predaji paketa prevzame znesek odkupnine
2. Plačilo po povzetju z bančno kartico - Stranka lahko ob prevzemu paketa znesek odkupnine plača z bančno kartico. Plačilo lahko izvedete z naslednjimi bančnimi karticami: Mastercard, Maestro in Visa

Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za nakupljeno blago dostavljen s paketom z kupljenim blagom.

DOSTAVA

Dostavo naročenega blaga opravlja dostavna služba DPD. Naročeno blago bomo odpremili v roku 5 delovnih dni. Priporočljivo je, da kupec zaradi lažje izvedbe dostave ob naročilu poda tudi svojo telefonsko številko.

Strošek dostave znaša 4,50 EUR (z DDV).

V kolikor kupec z enim naročilom naroči več kod en izdelek, se bo strošek dostave obračunala samo enkrat. V kolikor je kupec z enim naročilom naročil več izdelkov in je vsaj eden izdelek takšen za katerega prodajalec ponuja brezplačno dostavo, bo prodajalec celotno naročilo dostavil brezplačno.

CENE

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov. Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji ter le za nakup v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v poslovalnicah LEGEND WW.

Prodajalec si prizadeva zagotoviti ažurne in točne podatke, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec omogočil odstop od nakupa.

Popusti ter promocijske kode se praviloma ne seštevajo.

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V navedenem roku mora potrošnik obvestiti prodajalca o svoji odločitvi, da odstopa od pogodbe. Svojo odločitev potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca legendweb@legend.si. Obrazec za odstop od pogodbe oz. menjavo blaga je na voljo tukaj.

Potrošnik mora v 14 dni po odstopu od pogodbe po pošti vrniti nerabljeno in nepoškodovano blago s priloženo kopijo računa vrniti v originalni embalaži na naslov prodajalca MI & VI d.o.o., Qlandia - Cesta 1. Maja 77, 4000 Kranj.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Prodajalec bo najkasneje v roku 14 dni od  prejema obvestila o odstopu od pogodbe in pod pogojem vračila izdelka, kupcu vrnil kupnino. Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino na enak način plačila kot jo je ta plačal.

MENJAVA BLAGA

V kolikor kupec želi, lahko zamenja kupljeni izdelek v spletni trgovini za drugo velikost ali drugi model z isto ali višjo ceno. Menjavo blaga lahko kupec opravi tako, da kupec pošlje prejeto blago skupaj z izpolnjenim obrazcem za menjavo blaga na naslov prodajalca, MI & VI d.o.o., Qlandia - Cesta 1. Maja 77, 4000 Kranj. ter hkrati obvesti prodajalca na e-poštni naslov, da želi menjavo. V sporočilu mora navesti vse podatke naročila in opredeliti blago za katerega želi menjavo. Stroške vračila nosi kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe oz. menjavo blaga je na voljo tukaj.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

-    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

-    če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

-    če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

-    če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-    odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-    blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

-    vrne plačani znesek.

REKLAMACIJA

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Obrazec za reklamacijo lahko kupec prevzame tukaj.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalca zavezuje pozitivna zakonodaja o varstvu potrošnikov ter se prizadeva učinkovito reševati pritožbe in spore.  Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Prodajalec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

PRAVILA ZA ZAŠČITO ZUNANJIH PODATKOV IN INFORMACIJE O OBDELAVI PODATKOV

Sestavni del pogojev poslovanja so tudi Pravila za zaščito zunanjih podatkov in informacije o obdelavi podatkov, ki si jih preberite tukaj.

UPORABA ANONIMNEGA UPORABNIŠKEGA ID-JA (PIŠKOTKA) IN STRATEGIJA SPLETNEGA SVETILNIKA (“WEB BEACON”)

Informacije o piškotkih na naši spletni strani so dosegljive tukaj.